مرد مسلحی که یک برادرزن خود را به قتل رسانده و همسر و برادرزن دیگرش را زخمی کرده بود، برای تمام کردن کار دوباره به صحنه جرم برگشت.

قتل - کلت

به گزارش همشهری آنلاین، این ماجرای هولناک اواخر آبان گذشته هنگامی در بولوار هدایت مشهد رخ داد که اختلافات خانوادگی میان یک زوج جوان شدت گرفت و زن ۳۴ ساله دیگر حاضر نبود به خاطر رفتارهای نسنجیده شوهرش و روابط سرد عاطفی که به همین خاطر به وجود آمده بود، با او زندگی کند.

در این شرایط ۲تن از برادران زن جوان برای حل مشکل خانوادگی به منزل «هادی-ت» (مرد۴۰ ساله) آمدند اما حین گفتگوها ناگهان مرد ۴۰ ساله با عصبانیت به طرف کابینت آشپزخانه رفت و درحالی با چهره ای خشمگین به سوی همسر و برادرزن‌هایش بازگشت که سلاح کلت جنگی را در دست می‌فشرد. او بی درنگ لوله اسلحه را به سمت همسرش نشانه گرفت اما هنگامی ماشه را فشرد که برادرزن ۴۲ ساله اش خود را مقابل خواهر سپرکرد تا اسلحه را از دست شوهر خشمگین او بگیرد.

در این لحظه بود که گلوله جنگی بر پیشانی «حمید-الف» نشست و او را نقش بر زمین کرد. همزمان با فرار مرد مسلح، همسر و برادرزن ۲۴ ساله وی نیز به روی پله های ساختمان رفتند تا از فرار وی جلوگیری کنند ولی مرد سنگدل دوباره روی پله ها ایستاد و برادرزن دیگرش را نیز هدف گرفت. این بار گلوله در دست برادرزن ۲۴ ساله جا خوش کرد و زن جوان نیز از ترس به داخل اتاق گریخت.

با صدای شلیک های پیاپی، همسایگان از خانه هایشان بیرون آمدند ولی مرد مسلح در حالی از صحنه جرم گریخت که برادرزن ۴۲ ساله‌اش بر اثر اصابت گلوله جان سپرد و ایمان (برادرزن ۲۴ ساله) او نیز روانه بیمارستان شد و از مرگ نجات یافت.

طولی نکشید که با گزارش این جنایت هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تحقیقات میدانی گسترده ای با حضور قاضی محمود عارفی راد در مرکز درمانی و محل وقوع جنایت آغاز شداما قاتل مسلح سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ به محل نامعلومی گریخته بود.

این قاتل فراری را شناسایی کنید؛ عکس | هشدار قاطعانه پلیس به کسانی که به اختفای متهم کمک کنند

در همین حال بادستور ویژه قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد،تصاویر بدون پوشش متهم فراری منتشر شد و بررسی های تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری قاتل مسلح فراری ادامه یافت اما هنوز تحقیقات دراین پرونده جنایی به سرنخ هایی از مخفیگاه وی نرسیده بود که نیمه شب چهارشنبه گذشته وی حادثه وحشتناک دیگری را رقم زد.

او که به صورت پنهانی وارد بولوار توس مشهد شده بود، در اطراف منزل خانواده همسرش به کمین نشست و دریک لحظه دوباره به صورت ایمان (برادرزن ۲۴ ساله‌اش) شلیک کرد و از صحنه جرم گریخت.

همزمان با انتقال مجروح این حادثه وحشتناک به مرکز درمانی، تحقیقات پلیس نیز درحالی وارد مرحله جدید شد که قاضی«محمودعارفی راد» به افرادی که به اختفای قاتل مسلح فراری کمک می کنند، قاطعانه هشدار داد در صورتی که افرادی برای فراری دادن متهم تحت تعقیب یا در اختیار قراردادن محلی برای اختفای وی، همکاری کنند پس از محاکمه به اشد مجازات های قانونی محکوم خواهند شد.

در همین حال سرهنگ مهدی سلطانیان (جانشین پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از مخفیگاه متهم مسلح فراری را با تلفن های۱۱۰ یا۲۱۸۲۵۲۶۷ یا۰۹۰۱۶۲۰۵۹۱۱ در میان بگذارند.

کد خبر 820630
منبع: خراسان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    34 0
    بسوزه پدر اعتیاد و مواد فروش
  • مجتبی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    33 1
    ادم دخترش را زنده بگور بکنه اما به آدم معتاد شوهرش نده
  • عباس IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    29 0
    باز هم یک انگل از سلسله معتادان تزریقی
  • س IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    16 2
    ادم سالم که ادم نمیکشه
  • RO ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    19 0
    اسلحه از کجا میاد؟!
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    26 0
    عکسش را واضح گذاشتید بعد اسم و فامییلش را ت می‌نویسید.؟!
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      3 0
      گفتن طرف را شناسایی کنید قاتله اسلحه داره شما میخای کارت شناسایی ازش بگیری دنبال فامیلش میگردی
  • محمد IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    16 0
    قیافه رو تو رو قرآن. معتاد مافنگی. این مافنگی زور داشته اسلحه رو بلند کنه. دختر چرا باید اینقدر زیاد باشه که به همچین آشغالهایی زن بدن. یک عمر بی شوهری بهتر از یه همچین شوهر کردنیه.
  • یاسین IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    14 0
    لعنت به موادمخدر از قیافه اش معلومه معتاده . به امید نابودی سوداگران مرگ
  • غلامرضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    8 1
    خیلی جالبه فامیلش رو با ت مشخص می کنند بعد عکسش رو هم نشون میدن
  • GB ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    7 1
    ترویج خشونت خشونت میاورد وتمام مشگلات به مسایل مادی بر میگردد در جامعه ای که احترام به حقوق انسانها در تمام امور وتوضیع عادلانه ثروت وجلوگیری از رانت واختلاص ومواد مخدر واز همه مهم تر محیط زیست وترویج اموزشهای اخلاقی ونظارت وکنترل دستگاهای اجرایی نمیشود تا حد زیادی از این خشونتها وخود کشیها وتصادفات جادهای وبزه کاریها جلوگیر کرد در غیر اینصورت اگر تمام ایران رو مامور بکنید مشگلا حل نخواهد شد عده زندگی لاکچری دارند عده ای دیگر برای نیازشان داخل زبالها ول میخورند... شکم گرسنه وجامعه رها شده دین وایمان سرش نمیشه
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      8 2
      وقتی خود دولت اجازه نفرت رو تنها به خاطر چند لاخ مو میده نفرت در بطن جامعه نهادینه میشه.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    4 0
    آقای ت به مجازات خواهی رسید
  • US ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    6 0
    من نمیدانم چرا مشهد اینقدر دچار مشکل شده
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      10 2
      افغان ها باعث این اختلال شدن
  • حسنی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    2 15
    عموجان .هر سخن جای دارد وهرنکته مکانی ! یک عده فکرمیکنند هرچیزی را باید وصل کنند به سیاست‌. چهارتا حرف بی مزه شده از تکرارجماعت برعندازان شیرافکن درمجازی . همه شده اندمفسر و قاضی وقیافه شناس و جرم شناس و.. نوجوان عزیز یا عزیزانی که فقط سوادسیاسی تان پای ماهواره های مزدوران فراری واجنبی . هنوز درفضای اختلافات و اغتشاشات هستند.هنوز فکر میکنند که علیه مقامات صحبت کردن یعنی کلاس بالا . اظهارفضل درهمه چیزدانی . در صورتیکه قسم میخورم سالی دوتا کتاب سیاسی واجتماعی نخوانده اند.
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    9 0
    قیافش معلومه که از این معتادان مواد صنعتی هست .این افراد هیچ خاصیتی برای جامعه ندارند .به غیر اینکه ایجاد ناامنی و خشونت میکنن.اینها حیوانات انسان نمای دو پا هستن اینا رو باید به اردوگاههای کار اجباری فرستاد تا افراد سالم و زن و بچه مردم در امان باشن.
  • US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    ماشالله شده آمریکا !چرا باید این همه اسلحه باشه